14 Kasım 2008 Cuma

Ekin Türkmen: "Benim için oynadığım her rol, ayrı bir deneyimdir."

Korkularınız var mı?


- Olmaz mı, var tabii ki. Fazla yıpratılmaktan korkuyorum. B yüzden kendimi iyi ifade etmeye çalışıyorum. Çalıştığım yönetmen ve yapımcılara dikkat ediyorum. Bu korkular da işi bırakmama neden olabilecek türden korkular değil. Doğru adımlar attıktan ve iyi olduktan sonra yolumdan ayrılmam. Şanssızlıklar, talihsizlikler olabilir belki... Ancak yine de bu işi çok sevdiğim için her şeyi göze alabilirim.

Oyunculuktaki sınırlarınız neler?

- Televizyon ekranında yapmayacağım çok şey var. Sinemada ise ticari amaçla değil, sanatsal amaçla yapıldığını görürsem, olabilir. Sonuçta Türkiye’de yaşıyoruz. Böyle bir şeyden ailem de hoşlanmaz. Rol olarak her şeyi oynayabilirim. Hedeflediğim bir rol yok. Yolun çok başındayım. Benim için oynadığım her rol, ayrı bir deneyimdir.

Bu yazı için daha yorum yapılmamış

Önceki Yazılar

Powered By Blogger

Ekin Türkmen: Fotoğraf ve Blog Sitesi ©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı