14 Kasım 2008 Cuma

Tesadüfen Oyuncu

"Ekmek Teknesi" ilk oyunculuk deneyiminizdi. Aradan geçen zamanda neler değişti?


- O zaman oyunculuk hiç aklımda yoktu. Daha çok eğlenmek ve biraz da para kazanmak istiyordum. Ama artık oyunculuk benim işim. Konservatuvara girdikten sonra çok şey değişti hayatımda.


Peki oyuncu olmadan önce hangi mesleği düşünüyordunuz?

- Ben masallar, öyküler yazıyorum. Hep yazar olmak istedim. Psikolojiyle de çok ilgilendim. Asıl amacım psikoloji okumaktı. Yani bambaşka hayallerim vardı ve birden bire oyuncu oldum.


Bir anda kendinizi hiç düşünmediğiniz bir işin içinde buldunuz. Sonrasında neler yaşadınız?

- Konservatuvara ilk girdiğimde, aslında cahil cesaretiyle oynadığımı, hatta konuşmayı bile beceremediğimi anladım. Çünkü ben İzmirliyim... "Geliyom, gidiyom" diye konuşuyordum. Bu kadar yetersizken, nasıl oyuncu olmayı kabul ettim diye kendime çok kızdım. Okula girdiğimde, işi öğrenmeye başladığımda yapamayacağımı anladım. Tamam, beğenilen bir oyunculuğum var ama bana göre yeterli değildi. Derken Osman Sınav beni yetenekli bulduğunu ve benimle çalışmak istediğini söyledi. Ardından Zeki Demirkubuz’un film teklifi geldi. Projeyi kabul etmedim. Ancak önemli bir yönetmenin bana teklif getirmesi, benim için müthiş bir şeydi. Onun beğenisi, benim için çok önemliydi.


Kendinizin farkına mı vardınız?

Evet, kendimin farkına vardım. Neler yapabildiğimi gördüm.

Bu yazı için daha yorum yapılmamış

Önceki Yazılar

Powered By Blogger

Ekin Türkmen: Fotoğraf ve Blog Sitesi ©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı