14 Kasım 2008 Cuma

Ekin Türkmen: "Oyunculuk hayatımın bir parçası..."

Oyunculuğa nasıl başladınız?

- Aslında oyunculuk hiç istediğim ya da hayal ettiğim bir iş değildi. Best Model’a katılmıştım. Osman Sınav da orada oyuncu olabileceğini düşündüğü insanlarla görüşüyormuş. Bana "Ekmek Teknesi diye bir dizimiz var, oynamak ister misin?" dedi. İçimden "Ben ne anlarım oyunculuktan?" diye geçirdim, ama yine de "Tamam eğlenceli olur" deyip kabul ettim. O kadar güzel bir kadroyla başladım ki, kısa sürede oyunculuğun hayatımın işi olduğunu anladım.

"Ekmek Teknesi"nde oynadığınız Songül ile "Menekşe ile Halil" dizisindeki Zeynep karakteri arasında çok fark var. Kendinizi geliştirmek için neler yaptınız?

- Açıkçası pek bir şey yapamadım. Okuduğum kitaplar, arkadaşlarıma ya da büyüklerime danıştığım şeyler dışında tabii. Bu yaz yurt dışında eğitimlere katılmak istiyorum. Bir de ben oyunculuğa iş olarak bakmıyorum, öyle olunca her an kendine bir şeyler katabiliyorsun. Mesela kötü bir haber aldığımda nasıl tepki veriyorum diye dikkat ediyorum, her şey oyunculuğa hizmet ediyor. Her anı kaydediyorsun ve sonra da bunları kullanıyorsun.

http://preview.hurriyet.com.tr/preview/image.aspx?picid=4652106Sinema deneyiminiz var, bunu sürdürmeyi düşünüyor musunuz?

"Keloğlan"da küçük bir rolüm vardı. Şimdi çok güzel bir film daha geliyor, şubatta vizyona girecek. Artık sadece oyunculuk var benim için. Oyunculuğa işim bile demek istemiyorum, hayatımın bir parçası oldu çünkü...

Bu yazı için daha yorum yapılmamış

Önceki Yazılar

Powered By Blogger

Ekin Türkmen: Fotoğraf ve Blog Sitesi ©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı