14 Kasım 2008 Cuma

Ekin Türkmen: "Tanınmak Hoşuma Gidiyor"

Yavaş yavaş tanınmaya başladınız, bu durumdan memnun musunuz?

- Hálá eski arkadaşlarımla görüşüyorum, hayatım pek değişmedi. Tanınmış olmak çok hoşuma gitmiyor. Çünkü sosyalimdir ama konuşmadan, selam vermeden kendi halimde, sessiz kalmayı çok seviyorum. Bu bazen mümkün olmuyor. Mesela geçenlerde İzmir’e ailemin yanına gittim. İstanbul’da pek değil ama şehir dışında daha çok ilgi gösteriyorlar. Sıkıcı değil, keyifli... Fakat bazen yanlız kalmak istediğim anlarda konuşmak, cevap vermek beni zorluyor. O da sahte oluyor. Sahte olan hiçbir şeyden hoşlanmıyorum. Dolayısıyla işin popüler olma kısmını sevmiyorum.


Şöhret, popülerlik... Bunlar için neler söyleyeceksiniz?

- Bana göre şöhret, sanatını yapan sanatçının ardında eserlerini bırakması, tüm dünyanın onu konuşmasıdır. Sanatı, sanat için yaparsan zaten şöhretli olursun. Önemli olan da bu. Günümüzde maalesef şöyle bir çark var; ne kadar göz önünde olursan, o kadar tercih edilirsin... Tercih edildiğinde de çok para kazanmaya başlarsın. Kısa vadede bu olabilir. Eğer kendine yakıştırabiliyorsan, sadece para kazanmak istiyorsan, bu doğru bir şeydir... Ama yapılan sanat değildir.

Bu yazı için daha yorum yapılmamış

Önceki Yazılar

Powered By Blogger

Ekin Türkmen: Fotoğraf ve Blog Sitesi ©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı