14 Kasım 2008 Cuma

Ekin Türkmen: "Mankenlik bu kadar dejenere olmasa çok iyi bir iş..."

Şov dünyasına modellikle adım atan Ekin Türkmen, sonradan kulvar değiştirdi.

"Halil ile Menekşe" dizisinde rol alan alan Türkmen, gelecek hayallerini oyunculuk üzerine kurduğunu söylüyor ve "Bu işe o kadar güzel bir kadroyla başladım ki, kısa sürede oyunculuğun hayatımın işi olduğunu anladım" diyor.

Öncelikle şunu sorayım; daha yolun başındayken modelliği neden bıraktınız?

- Ben Best Model’a girdim, bir derece aldım, ama istediğim kadar iş yapamadım. Zaten manken standartlarında değilim, boyum 1.73... Uğurkan Erez podyumumu çok beğenirdi ve birçok işine çıkarmıştı. Ama öyle işler çok az geliyordu, daha çok mağaza açılışları gibi
işler oluyordu. Onlara katılmak istemiyordum. Sonunda "Mankenlik iyi gitmiyor, oyunculuk daha iyi durumda, üstelik de seviyorum. İkisi bir arada olmasın" dedim ve mankenliği bıraktım. Mankenlik bu kadar dejenere olmasa çok iyi bir iş... Orada da oynuyorsun, bir sürü yer geziyorsun, birçok kıyafet giyiyorsun. Açıkçası özel bir işti, ama bitti.

Bu yazı için daha yorum yapılmamış

Önceki Yazılar

Powered By Blogger

Ekin Türkmen: Fotoğraf ve Blog Sitesi ©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı